Kızlar selam 2 haftayı geçti diyetteyim sıkı bir diyet pek bişey yemiyorum fakat akşamları öyle bir iştahım açılıyor ki yemezsem ölücekmişim gibi hissediyorum:D sabahları akşama kadar asla canım hiç bişey istemiyor sadece kahve içiyorum ama akşam 7 den sonra tatlılar yemekler vs aklım hep yemeye gidiyor kendimi frenliyorum Tabiki ama arada akşamları tatlı kraker vs atıştırıyorum mesela 2-3 günde bir akşam çayın yanında kek ya da bir tane gofret yiyorum dün mesela hiç bişey yemedim akşama kadar akşam canım çiğköfte istedi gece 11 de bir tek onu yedim bütün günün toplamında yani demem o ki bu kilo vermeyi etkiler mi ? Tabiki gece yemek sağlıksız yediğini yakamıyorsun ama bende sabahları yiyemiyorum hiç iştahım olmuyor bugün bir süredir giymediğim pantolonumu giydim bacaklarımın üst kısmından potlaşmış dar oluyordu normalde ayrıca bazen aksıyor ama genelde her gün 20-30 dk spor yapıyorum bana göre bütün gün yemeyip gece yiyerek kilo vermek mantıklı değil ama acaba mı diye düşündüm sizce?