safis12 merhaba canım halsizlik bir tık düzeldi 7 buçuk aylığı geçtik bu arada, ama sol kolum omzum boynum sol kolda aşı vurulan yer varya orası, dirsek altı aşırı ağrılar oluyor iman tahtası denen yerde midede boğazda baskılar var sıkan birşey var, kalp krizi geçircem diye korkuyorum 3 ay önce kardiyolojiye de gittim aslında ama ikna olamıyorum kalbimin olduğu yerde ağrıyor . Sizde ne şikayetler var ?