Yagmurtanesi ikinip ikinip hicbirsey yapamiyosa ve çok huzursuzsa kabizdir ama öyle bı derdi yoksa çocuk rahatsa fitil bagirsak rembelligi yapar ilerisi için çok daha zararlı. Yani ikinir gaz yada kaka yapar geçer sonra bı rahatsızlık ya da sık sık ıkınma yaparsa bı sorun vardır