Gozzy0307 Bana bir Allahın kulu desin ki bebeğim hep kucakta uyuyordu koyduğum anda gözlerini açıyordu ama artık düzeldi. Bana bunu söyleyin nolur. Gece gündüz kucakta uyuyor ve doğduğu gün hastanede de böyleydi ben alıştırmadım yani çok yoruldum
Fisitiklikadayif Gozzy0307 ben denemistim olmustu sonra tatile ciktik geldik gene uyumamaya basladi malesef sizin kac aylik
flowerfly Gozzy0307 Tamam diyorum 🥰 5 aya kadar omzumda uyurdu saatlerce yerimden kalkamazdim.yataga koyduğum an uyandırdı. Sallanan Ana kucağına beni kurtardı. 3 ayda onda uyuduu şimdi 9 aylık 1 aydır kendi kendine uyumayı öğrendi. Şuan kokuna ihtiyacı var bence bol bol kucağında uyut. bende bu burda evlenir gider derdim.ama şimdi yatsın istiyorum yatmıyor. Hiç bir şeyden haberi yok sesin kolundan başka . Sadece seni biliyor hissediyor ona bunu çok görme annesi. Sonra istesen de yatmayacak 🥰
Tugce Gozzy0307 Ben diyeyim. İlk 4 ay bebekler öyle olur. Hele emzik ve mama almıyorsa memeden inmezler. Tabi ki değişiyor.
Gozzy0307 flowerfly ya kıyamam ona da üzülüyorum hep iki büklüm. Geceleri bile karnımın üstünde uyuyor, asla bi yere koyamıyorum. Dqha küçük 46 günlük ama bunun geçici bi şey olduğunu duymaya çok ihtiyacım var bazen çişe bile gidemiyorum bi kere altıma işedim 🥲
Fisitiklikadayif Gozzy0307 o zaman normal çunku daha kucucukmus kiyamam ben alistirdigimda 7 8 aylik biseydi
gmzshn Gozzy0307 biz 27 günlüğüz aynıyız maalesef hastanede doğar doğmazda benimle uyudu şimdi haşa öyle koala gibi
flowerfly Gozzy0307 yaaa ilk 3 ay anne karnında sanıyorlar kendilerini .bende çok üzülürdüm ayaklarını da çekerdi karnına doğru dediğin gibi iki büklüm yatardı.ama o çok rahat emin ol. Sonra Kendi kendine birakacak sen bile şaşıracaksın. İnanırım valla dediğinize bende hiç gidemezdim 🤣🥰 ama devam ederse sallanan Ana kucağı kurtarmıştı beni çünkü 4 aylık olunca saatlerce orda tutmak zor oluyor.tavsiye ederim
Tugce Gozzy0307 Hiç luzmü yok. Biraz yıpranırsınız yalnızca. Umarım ileride iştahlı bir bebek olur da sizi yormaz. ☺️
flowerfly Gozzy0307 yine ben 🤣 kızım 5. Ayda aldı emzik model marka almadigim kalmadı . Emme refleksi değişiyormuş o aylarda bı daha deneyin. Tommme tippe marka emzik aldım en sonunda bineronun ucuyla aynı olanı kabul etmişti.