Arsima19 Bencede. kendisi zaten eski hastanesinde başhekim yardımcısıymış. Şimdiye kadar acile ne zaman götürsem geceleri asla doğru teşhis konulması. Her seferinde tekrardan ücret verip Akın beyi tercih ettim. Süt alerjisi diye yanlış yönlendirildim 1,5 ay acilde ki dr yüzünden süt diyeti yaptım. Akın beye durumu söyleyince bağırsak enfeksiyonu olduğunu söyledi probiyotik ve ilaç takviyesi ile önledik ve 3-4 gün içinde iyileşti. Gerçekten de çok sakin. Odasına ağlayarak 1-2 kez girdim ve her seferinde içim rahatlamış şekilde çıktım. ☺️