Rabisasel211 merhaba kullandını z mı yoksa kullanmadan atlatabildiniz mi? benim 8 aylık kızıma bugün verdi aynı ilaçtan ama dediğiniz gibi bizde de aşırı bir halsizlik hali yok, dişi kabarmış gelmek üzere, gece bir ara 38 i gördü ateşi sonra tek seferlik calpolle düzeldi. Sabah da ishal oldu, şimdi antibiyotik daha da bağırsaklarını alt üst eder diye düşünüyorum.