Kızlar merhaba erkek kardeşim 5 gün önce askerlik görevine başladı. Anne babamın maddi durumu pek iyi değil. Annem asgarî ücret ile çalışıyor babam malulen emekli kalp hastası çalışamıyor evleri kira. Askerde evladı olan annelere aylık maaş veriyolarmks cüzi bir miktar ama bu durumdan yararlanan varmı yada bilgisi olan nereye nasıl başvurmamiz gerekiyor ? 😊