Kızlar bebeğim 4ay 2 günlük. Bi kaç haftadır aşırı huysuzdu dünde post açmıştım uyku vs zerre yok ve son 2-3 gündğr dahada beter. Susturamıyorum bile. Atak sanıyodum sadece. Bugün elimi ağzına götürünce sertlik geldi baktım beyazlamış çıkmış gibi bişey ucu ama tam değil. Ne kadar sürer sizce çıkması bebeğin rahatlaması. Bugün birazda kafası ateşli gibi. Calpol verdim. Ucu çıkınca geriside hemen gelir mi yoksa yinede aylar sürebilir mi