Selam anneler. Şimdi ben gece yahut sabaha karşı artık bilmiyorum regl olmuşum, uyanmadım ve sabah uyandığımda yatağıma geçmiş, işlemiş maalesef. Ne yaparsam yapayım geçiremedim. Geçmeyecekte benim uğraşım ile ona eminim artık. 🥲
Yalnız varlığı beni çok rahatsız ediyor. Ya yıkatacağım ya yeni yatak alacağım. Yıkatmaya sordum tek bir yer var yaşadığım yerde ve erkek çalışan yıkıyormuş 😢 O zaman tek seçenek değiştirmek kalıyor değil mi? Var kı parlak bir fikri olan?🥲