Valla ben hiç sıknti cekmedim. Ama benim genel sezeryandı. Uyandıktan sonra bir ağrı,aci hissetmedim. Hemen 2 saate de ayaklandım rahat yürüdüm. Bilmiyorum onun öncesinde bi 10 saat suni sancı çektim,belki ondan dolayı acı eşiğim yükselmişte olabilir. 💁🏻♀😅