metehan2 2 bucuk aylik bebegim elini emmeye basladi her an eli agzinda kundak yapmadan uyumazdi simdi kundagi da istemiyor cikarip elini emmek istiyor uyutamiyorum ellerini agzindan cekemiyorum nasil uyutacagim
Suzitosuzi metehan2 kehribar kolye almıştım ben o zamanlar dalgasını kesmişti elini se emsin çok normal her bebek yapıyor keşfediyorlar emzik belki çözüm olur
metehan2 Erencinarinannesi emzik almiyor sadece ellerini emmek istiyor. Bazen memeyi yanlislikla agzindan cikardiginda bile elini sokuyor agzina meme sanip
Ysmnn Benim oğlum da böyle bu aralar, emzik veriyorum onu ittirip elini sokmaya çalışıyo üstelik fermuarli kundağın içinden 🤦♀️
M_eymen Şuan kucağımda kundaklı şekilde. 3 aylığız kundak nedir bilmezdik şu 1 haftadır o elleri eme eme bitirdi uyutmak için kundağa mecbur kalıyorum emzik de almıyor. Ağzının suyu da çok akıyor diş mi gelicek bilemedim 🤦♀️
elaela98654 Zezgit Ne güzel başetmişsin. Benim başımda kötü kalpli bir kayınvalide var ama artık umursamıycambolan bebeğime oluyo 😭
Dmngrkmmm 3ay 11 günlüğüz doktorumuz ellerini emecek çekmeyin eşini ağzından dedi ben çekmiyorum emerek uyuyor sadece uyanıkken çok elleri ağzında salya da çok
Erencinarinannesi metehan2 😂😂😂onu benimki de yapıyo memeyle birlikte elini de sokmak istiyor 😂emzik den midesi bulanıyor benim bebeğiminde elimde aventin her çeşit emziği hiç birini kullanmadı
Almila2602 Elini emmesi çok doğal gelişimi için bnm kızımda 3 aylıkken emmeye başladı şuan parmağını emerek uyuyor 6 aylığız
metehan2 Suzitosuzi kehribari var ama boynunda iz yapiyor uyurken falan canini acitir diye takmiyorum sizce cani acir mi
Ayse1 Bizde 3,5aylığız.doktorum çok normal dedi elini emmesi zamanla bırakır bırakmazsa emzik verirsin dedi.diş içim hazırlanıyorlar 😇