Kızlar bebeğim sarılık oldu, bilirubin değeri 15,6 olunca dün yoğum bakıma aldılar 24 saat fototerapi aldı, bugün değer 9,3 ya düştüğü için taburcu ettiler, evde sık besleyerek gözlenecek, ancak bebeğimi beslemek için hala çok zor uyandırıyorum, uyanması için neler yapabilirim, aynı durum başına gelenler yardımcı olabilir misiniz?