ne olur biri bana geçicek düzelicek için bebeğim 10 aylik ek gidaya geçtiğimizden beri kaşik görunce kafasini çeviriyor ağliyor asla ek gida istemiyor bi kaç ay sonra işe başkayacağim kaynanam bakicak bu sekilde nasil olucak bilmiyorumm ne denediysem ayni tatli tuzlu hepsine ayni blw denedim onuda oynayip yere atiyor ne olur bi çözüm söyleyin başklarini göruyorum çocugu oturtuyolar yanlarina sakin sakin yiyo çocuklar ben bi yere gidince mamadan başka bisey yediremiyorum artik psikolojim bozuldu