Flower123 Kızlar daha önce de tulum almıştım oğluma doğum günü için çok güzel geldi kalitesi çok güzel fiyatlari da uygun şimdi de birsürü kampnay yapmışlar bir alana bir bedava gibi zibinlar 30 TL bı tane daha ekleyince diğeri bedava oluyor 😍
Ummahan250820 Flower123 ya hemen bakayım o siteye bakıyordum uygun olunca kötü gelir diye almadım hiç
prenses_we_prens_annesii Flower123 nerden bakılıyor acaba uygulama yok sanırım indireyim dedim de alışweriş için
annemm33 dlk1410 çok kaliteli ve çok güzel bende oğluma aldım zibinli badi takımı ile tulum çok güzel geldiler