Gunesinannesi15 aynı durumdayız 42 günlük bebeğim. bugun ağlamaktan içim dışıma çıktı çok korktum. Son 3 tür uyarmadan kaka yapmıyor. Her gün zeytin yağı içiriyorum biogia bağırdak düzenleyici nurse gaz giderici ve d vitamini kullanıyırum.Her gün defalarca gaz ve kaka masajı yapıyorum. Kaka yapmayalı 6. Günüm Son 2 gündür poposunda zeytin yağlı kulak çöpüyle uyarıyorum bugunde yavrum çatlicak seviyeye geldi karnı sertleşti fitil verdim bir rahatladı. Bağırsak tembelliği olur diye çok korkuyorum. Morarana kadar ağlıyor huysuzluğundan bu gidişle de kolik olacak. Yarın çocuk doktoruna gidicem ve dahiliyeye bağırsak incelemesi için göndermesini talep edicem. Yarın bakalım ne dicekler. Bu durumu yaşayan anneler var mıdır acaba? Ha buarada gece uykumuz çok güzel gündüz tam huysuz uyanık olduğu her an ağlıyor çatlıyor