cankuzularim Arkadaşlar 32 33 de dogurupta kuveze girmeyen bebek var mı 31+2 de 2 kilo 40 cm di 24 haftada 29. haftada ciğer geliştirici igne vuruldum 34+0 bir daha vurulacam dayanabilirsek günde 3 kere progestan fitil 4 gunr bir pruloton vuruluyorum ama dün geceden berj yatınca resmen adet sancisi gibi ağrım var 4.gebeligim ama her genelik farkliymis gerçekten afallafim kaldim çok korkuyorum dogacak diye hastaneye gidiyorum yat dinle 10 güne bir git gel usandim evde küçük çocuklarım var tamam ağır iş yapmiyorum uzanmaya çalışıyorum ama 24 saatte yatamiyorum
Elevka_96 cankuzularim maalesef 32 33 anne yanına verilmez çok fazla risk faktörü var emme refleksi tam oluşmamış sindirimde problem olabiliyor kusma vs kilo çok sınırda olunca doktor yatırıyor ve bu haftalarda sarılık riskide daha fazla solunumu saymıyorum
CanannnD cankuzularim ben de 35+0da doğum yaptım hiç küvöze girmedi.33 veya 34ün içindeyken yaptılar ciğer geliştiriciyi. İçinizi ferah tutun dayanır bebis inşallah. Dayanmasa bile her şeyde vardır bi hayır gerekiyosa küvöze alsalar da umutlu olun ki oda etkilenmesin 🙏🏻 ben 29 haftalık doğup hiç sorunsuz yaşayan bir bebek olarak umut olayım size korkmayın 🤲🏻
Aysgl_clk12 Aysgl_clk12 küveze maalesef ki alıyorlar ciğerleri gelişşin bende iğne vurulmuştum bir hafta dayandı geldi
Kutay_22 35+0da doğum yaptım. 12 gün kaldı, hiçbir şeyi olmasa da haftası dolsun, kilosu toparlasın diye bile bırakmayan hastane oluyor.
cankuzularim Elevka_96 ya geçen burda annenin biri 33 haftqlik doğum ypmis bebeği kuveze hiç girmemiş ve hiç ciğer geliştirici igne vurulması bile şok oldum acaba başka başına gelen ya da çevresinde duyan var mı diye merak ettim
Elevka_96 cankuzularim açıkçası 2 yıl bebek hemşireliği yaptım çok az 34 haftayı anne yanına verdim 33 falan hiç gitmedi çok nadir veriliyor bence denk gelmiş