Merhaba. Bebeğim 4 aylık, burnu çok sık tıkanıyor. Serum fizyolojik yaptığımda çok ağlıyor izin vermiyor. Aspiratöre de aynı şekilde izin vermiyor. Burnu tıkanınca da uykusu emmesi çok zor oluyor. Siz nasıl yapıyorsunuz? Kolayca burnunu nasıl açabilirim?