Merhaba herkese 5 yaşında kızım okula başladığından beri hasta. Yaklaşık 5 kere Dr a götürdüm ilk grip denildi İbrahim zero ve pedifen icti bi hafta . Geçmedi 1 hafta sonra tekrar Dr a goturudkk alerjik denildi zatiten kullandık sonra yine geçmedi yine Dr a gittik antibiyotik kullandık 5 gün sonra yine Dr en son brons açıcı ve ventolin şurup verdiler ama hala öksürük devam ediyor napicagimi bilemedim artık ilaçları kesicem. Evde zencefil bal yaptım ılık ballı süt zeytinyağlı sarımsak ayaklarına sürdüm.bizim gibi olup Varni önerisi olan kurup gibi oksuruyor gece uyku uyuyamıyor çocuğum 😔