Sütün zaten yüzde doksanı su canım fazla su zehirlenmeye sebep olur gerek yok. Bi kereden bişey olmaz tabi . Mama veriyorsanız beslenmeden sonra bi.çay kaşığı su verin demişti doktorumuz tabi kaynatılmış olması şartıyla. Ama sadece emiyorsa ek gıdaya başlayana kadar gerek yok