16 günlük bebeğim var 2 saatte 1 emzirme yapmaya çalışıyorum fakat uyandırmak da çok zorlanıyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı kimi zaman 2 saati beklemiyorum bile emzirmek için ve de acıktığında ağlayan bir bebek değil uykusu çok ağır aynı durumu yaşayanlar var mı neler yapıyorsunuz