Merhaba 9.5aylik b oğlum var ilk doğum gününü kutlamayı çok istiyorum birlikte ilk yılımız 💕 eminim b çok anne böyle düşünüyordur. Ama ben yurt dışından geldim yani eşimin ailesinden başka kimsem uok burda. Eşim kayinvalidem gorumcem kaynim kayinbabam olucak doğum gününde. Eşimin halalalrida burda ama çok kalabalık olur bebeğimle ilgilenemem diye düşünüyorum.
Sizce neler hazirlamaliyim? Birde şunu ekleyeyim eşim tek çalışıyor ekonomik birsey hazırlamak istiyorum. Aklimda balonlardan fotoğraf duvarı yapmak var. Bide Led ışık alicam. Pastasını kendim yapmak istiyorum ama daha önce hiç doğum günü pastası yapmadım. Başka neler yapabilirim ki? Keşke cagirabilecegim kuvuk çocuklar olsaydı 😔