Merhaba güzel anneler biliyorsunuz ülkemizde bir hastalık var sma tıp 1 tabi bunların çeşiti,zolgensma diye bir ilaç sayesinde bu çocuklar sağlığına kavusmakta valilik onaylı bir çok bebek de bunu topluyor çeşitli yerlerden.Ben buraya NUHALPEREN için yazıyorum,20 aydır bu savaşı vermekte çok az kaldı kilosu,belli kilodaki bebekler için bu ilaç veriliyor o kiloya ulaşmaması lazım bu yüzden annesi onu aç bırakması gerekiyor.Dusunsenize bebeğinizi aç birakmaniz gerektiğini çok zor,doğduğunda başlamış bir hastalık olduğundan asla konuşmamış annesi hiç sesini duymamış,şuan hastahanede,yatmaktan kafası düz bir şekilde Allah rızası yardım edin bu bebeğimize acil durumu olanlarin arasında
Bakın Peygamber efendimiz (sav) cehennemi gördüğünde orda kadınların daha fazla olduğunu söylemiş ve kadınlara sadaka verin bol bol demiş.
Biliyorum ekonomi çok kötü herşey zor yetiyor ama 1 TL bile yeter,ne verirseniz o gider sizle boşa dememişler paranizin bereketi artması için vermelisiniz Allah rızası için.
Bir adam varmış bir süre sonra zengin olmuş köyün ahalisi sormuş sen nasıl zengin oldun demişler.Adam demiş ki “Rabbim verdi ben verdim Rabbim verdi ben verdim Rabbim verdi ben verdim sonra o kazandı demiş” demek o ki ne kadar çok verirseniz o kadar çoğalır paranız bereketli bir.
