Pretttmom maalesef sezeryandan sonra kabız olmamla başlamayan kötü bir durum 8 aydır benimle yaşayan et parçası kabız olmazsam şişmiyor Ama kbız olursam vay halime bunun için sabahları aç karnına su içerim birde bir arkadaş tavsiyesi üzerine meme şişerse yaptığım yöntem var sizde anlatayım belki iyi gelir
7 8 tane cevizin içinde zar oluyor ortada onu ayıklayıp 1 bardak suda kaynatın şişmesini engelliyor şişmişse de sönmesini sağlıyor.
Artık her gün düşünmekten bıktım bugün rahat çıkabilecek miyim çıkmazsam yine şiişecek diyorum bu sinir bozucu bişey işin kötüsü ameliyat olsanız bile yine tekrarlıyor bütün doktorlar bunu söylüyor ömür boyu taşıyacağız bu et parçasını 🤯