Koftepaddis 7,5 ay oldu doğum yapalı aynı problem bende de vardı ömrümde yaşamamıştım bu terleme kokma vs problemlerini günde 3-4 kere duş aldığımı biliyorum bu sebepten. Rexona nın clinical roll on u önledi son 2-3 haftadır da kayboldu gitti yine terliyorum bazen ama kokmuyorum şükür. Hormonlardan dolayı merak etme geçecek doktora da gittim bu sebepten emzirme bitene kadar devam edebilir demişti şükür ki geçti