annemm33 merhaba kızlar birşey soracam 3 ay önce sezeryanla doğum ettim 55 gün lohusa kaldım 4 gun sonra tekrar adet oldum adetim bitti 2 hafta sonra tekrar adet oldum Çarşamba günü daha temizlendim bugün yine oldum böyle olan varmı aranızda
Nur1212 annemm33 ilk adet olduğumda 1 ayda 4 kere olmuştum doktora gittim bi sıkıntı yok ilk olduğu için olmuş olabilir demişti sonra düzene girdi
annemm33 Nur1212 ama 4 gün içinde tekrar olmak normal mi daha Çarşamba günü temizlendim bugün yine oldu ve böbreğim de ağrıyor bu aralar
Nur1212 annemm33 dediğim gibi ilk ay yaşadım sadece bende bi sıkıntı çıkmadı ama isterseniz biz doktorunuza görünün siz