Gzmdnzalp Anneler merhaba bebeğim 5 buçuk aylık önlük de takıyorum ama üstü çok çabuk ıslanıyor ve kirletiyor bu aralar o yüzden ütülemeye yetişemiyorum. Sizler bebeklerin kıyafetini ütülemeyi ne zaman bıraktınız ? Ütülemeden giydiren var mı ?
Irmakprensesinannesi Gzmdnzalp herseyini ütulerim 3 4 günde bri yıkarım kıyafetlerini sabah yıkarım aksma kızım uyudugunda hem ütü yaparım mikroplsri olsun diye ama çok nadir utusiz giydiği oldu badi mesela 14 ay 12 gunluk
MinnakvLiva Gzmdnzalp kurutma makinesine attığım için ütülemiyorum ben ama kurutma yoksa ütülemek iyi olur bence mikroplar kırılır
4ocukannesii Gzmdnzalp benim ikizlerim oldugu için çoğu zaman ütüsüz giydiriyorum ama benim makinam kısa programda 25 dk çamaşır yıkıyor yıkandıktan sonra deterjansız tekrar yikatiyorum içim rahat ediyor
Gzmdnzalp Irmakprensesinannesi bende özellikle çit çitli badileri utuluyorum ama bu aralar çok kıyafet değiştiriyoruz bazen utusuz giydirmek zorunda kaldım bir kaç kıyafet hep ütülü giydiririm normalde utuleyemedigim zaman giydirince bir şey olur mu diye endişe ettim
Irmakprensesinannesi Gzmdnzalp yok ya o kdrdan bsiis olmaz benim kziimda sık batirir özellikle yemek yerken