Kizlar 6bucuk ay önce siparil taktırdım adetim bittikten sonra karnimda ağrı başladı su 1aydir kasik ağrısı çekiyorum belimden kasıklarımda bacaklarıma kadar ağrı var bide yoğun bı şekilde akıntım var doktora gittim doktooor ben görmedim sipiraili dedi siraili takan doktora git dedi randevu aldım ama daha 10gun var ben bu ağrıyla nasıl dayanacm ya sizce kaymış olabilir mi