Pembebeyzmavi Benim kizim da 28 aylik iki aydir ayni seyi yasiyorum. Cok zor daliyor ogle uykusuna, oglen 2yi buluyor hatta geciyor ogle uykusu zamani. Haliyle gece erken yatamiyor, 10u geciyor uyumasi. Ben de zorlaniyorum ama 2 Yas sendromu geregi gecici oldugunu dusunuyorum. Cunku sizin de dediginiz gibi uykusu olmasina ragmen direniyor. Sizinki de oyleymis Yani bu durumda ogle uykusuna birakmaz merak etmeyin daha erken 😊