busra66 Merhaba kızlar , bir göğsüm tazyikli süt şekilde bebeğim sürekli emerken tıkanıyor korkuyorum sağıyorum fakat yine aynı yaşayan bir önerisi olan var mı
bebekece busra66 bende de var o ama kızım kendi hallediyor. Burda bikaç postta annelerin makas yaparak emdirmeyi tavsiye ettiğini gördüm ki emzirme hemşiremde aynısını demişti makas yapınca süt tazyiği kesiliyormuş sanırım
oglumherseyimm busra66 benimde göğsüm öyleydi ve bebeğim bu yüzden emmeyi bıraktı ben son sıralar mochi yi keşfetmiştim keşke daha önce deneseymisim de bebeğim beni bırakmasaymis
Damlali busra66 ön sütünü sağ sonra bebeğini emzir kuzum eğer olede geçmiyorsa yan yatarak emzirmeyi dene öyle biraz daha tolere ediyorlar daha sonra çocuk büyüyünce kendiliğinden geçecek merak etme aslında geçmiyor ama bebek hızlı yutkunmayi öğreniyor 6 7 ay çektim hep yatarak emzirdim ancak o şekil eme biliyodu
amansallagitsin busra66 onerim su sagim yapiyorsaniz gereksiz sagim yapmayin. Sagim tazyik neden olur. Yatarak emzirmek 2.memeyi makas seklindr tutup emzirmek Geriye dogru yaslanarak emzirmek Bebegi dik pozisyonda tutark emzirmek Bebegi koltukalti pozisyonda emzirmek Bu pozisyonlari denerseniz isinizi gorur
tiredmom_ amansallagitsin hepsini denedim Zeynep hanım bizim tazyik o kadar ilerledi ki artık bu da fayda vermiyor bir memenin üç yerinden süt tazyikli geliyor benim bebeğim artık emmeyi bıraktı. 😢🥺
tiredmom_ busra66 başta bir göğüs sonra ikinci göğüste başladı her yolu denedim en sonunda bebeğim emmeyi reddediyor 😔 Bende bu konuda çok çok dertliyim
amansallagitsin tiredmom_ pes etmeyin lutfen maddi durum el veriyorsa emzirme danismanligi almanizi oneririm sizin ciddi boyuta ulasmis pes etmeyin sabredin tekrar tekrar deneyin pozisyonlari