Kızlar merhaba. 14 günlük bebeğim var sürekli kusuyor emzirdikten hemen sonra yatarken gazını çıkarırken vs vs. O kadar çok kusuyor ki ne mendil ne kıyafet dayanıyor. Sağlık ocağına sorduğumda normal dedi ama bana normal gelmiyor. Gazını bile çıkaramıyorum bi anda kusmaya başlıyor. Bu durumu yaşayan var mı?