Bircaykoyicelim Senem_sygl01 3 buçuk aylıkken Doktor kontrolünde başladık. Doktorunuz başlayın dedi mi?
Beno Senem_sygl01 bende erken başladım şuan yedi aylık herşeyi yiyor herkes aaaa olurmu edermi bilmem ne dedi baya linclediler beni.bebegimin sindirim sistemine uygun olarak vermeye başladım şuanda çok başarılı yemek konusunda ve sindirim sisteminde gayet güzel çalışıyor bir kere bilmem kabız olup ağladığını.hatta bugün palamut yiyecek 😂 bebeğinizin hazır olduğunu hissettiğinizde beş ay gibi başlayabilirsiniz bence
curly_mom Senem_sygl01 bence (eğer bi sağlık sorunu, mecburiyeti yoksa) başlamayın 🙏🏼 Ben 6 aylık olmasına 1 hafta kala başlamıştım, doktor 4.5 aylıkken başlatmıştı ama anne sütü aldığı için kıyamadım ve 6 ayını doldurmasını beklemeyi tercih ettim🥲
Beno Senem_sygl01 ilk yoğurt verdim sonra pureler arkasından muhallebi tarzı şeyler çorbalar şuan yemeklere geçtik
Denizkus2021 Senem_sygl01 4.5 ayda doktor önerdi oğlum da yemek görünce cok heves ediyordu başladık. İyiki başlamışım annelik ek gıda sonrası daha keyifli bence. Meme bağımlılığı azalınca cok daha sosyal oluyor bebek.
Nazli_ Senem_sygl01 5 ay 10 günlükken vermeye başladım sadece anne sütü alsa 6. Ayı beklerdim aynı zamanda mamada veriyordum doymamaya başladı ben biraz da gelişiminden ötürü başlamayı tercih ettim bence en çok dikkat etmemiz gerekirken de bu gelişimi önden mi geliyor geriden mi buna göre hareket etmekte fayda var
Beno Cioyt mama ile doymuyordu.birseyler yerken böyle uzanıyor gibi yaoiyodu emzigine bişey bandiriyordum mesela ağlayıp devamını istiyordu mesela emzigini havuca şurup veriyordum emiyordu tadi gidince bidaha istiyordu
Nimetdogann Senem_sygl01 her iki çocuğumda da 6 aylıkken başladım doğrusunun da bu olduğunu düşünüyorum