Canım kızlar size bir sorum olacak , bebeğim 3. Ayında uykuya geçince daha doğrusu uyuyunca yan yatırıyorum ama imkanı yok uyanıyor gece gündüz farketmez derin uykuya sırt üstü elleri yukarda uyuyor yatıyor ne zaman sağa sola yatırsam geri uyanıyor başının şekli için yan yatırmak istiyorum ama ne yaptıysam olmadı var mı sizin öneriniz ?