Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında yeni girdi hasta oldu bağırsak yolu enfeksiyonu ama şuan düzelme aşamasında aşırı bir huysuzluk yeme reddi gece 50 kere kalkma var mı başına gelen geçiyor mu çok yoruldum 1 haffadır böyle. ne uyku ne yeme nolur yardım edin sürekli kucakta durma