biryavuzkusu 300715 ben v10 aldım memnunum şuan için. Fiyat farkı çok bütçenize hangisi uyuyorsa ondan alın bence sonuçta heosi dyson. Bütçeye göre alabildiğiniz en son modeli alın
Tomvejery 300715 v 15 var bende ama v8 le aynı cekim gücü o kadar para vermeye gerke yok v 15 in en büyük özelliği ışığıyla tozları göstermesi oda takıntılı biriysen cok zor işin ben gece gündüz toz avına cıkıyorum deli ediyor 🤣
Zamaneannesi2022 300715 eltimde v12 var bende v8 sürekli bana seninki daha gğzel çekiyor diyip duruyor bence aralarında görsel farktan başka hiçbir şey yok çok memnunum ben evimde çok büyük benim 3-5 kere süpürebiliyorım öyle çabuk bitmiyor şarjı
breeze_2205 V12 aldım geçen hafta. Fark yok gibi 12 daha hafif ve toz ünitesi küçük Bütçeniz uyuyorsa v15 alın ☺️
Yasmnnnn Laren dyson tek başına yeterli oluyormu peki başka süpürgeye ihtiyaç duyuyormusunuz? Bütün tozu topluyormu? Bende bebeğim küçük ev sürekli toz diye almak istiyorum
Laren 300715 benim ev 100 m2 koltukları süpürmezsem 2 kere süpürür heralde evi ama koltuklar maksimumda süpürülüyor o zaman şarjı daha çabuk bitiyor
300715 MinnakvLiva robot süpürgemde var roborock marka ama evde çocuklarım sürekli bişey döküyor diye bide böyle bişey istedim