[silindi] Elektrikli bisiklet almayı düşünüyoruz A101 deki en uygunu 7.500 civarı diğer yerlerde daha pahalı Kullanan varmı önerirmisiniz ??
Bircaykoyicelim [silindi] Ben kullanıyorum. Hatta eşime de aldim. Çok memnunum. Araba gibi neredeyse. Çok iyi.
Bircaykoyicelim [silindi] 2 yıldır kullanıyorum. Yurtdışındayim ben. Türk markası değil. Dayanıklı evet. Dediğim gibi bana göre araba ile eş değer. App de taktırdım ben. Hızı 60 gidiyor.