Sibel3455 mygy13 ben açtım 5 gün oluyor 7 aylık bebeğim var geceleri eksi 16 18 oluyordu oda, hasta olmasında yansın ne yapalım 🌸
Hulyaaa mygy13 valla bende dün gece açtım isntbulda. İki çocuk var hastajneye vermektense gaza veririm napim . En azından çocuklarım usumez hasta olmaz diye düşünüyorum.
Beno mygy13 bir haftadır açık.sabaha karşı çok soğuk oluyor valla ayarladık kendi kendine evi 22derece olacak şekilde isitiyor
Tiredwoman mygy13 3 gündür açıyoruz valla çok soğuk ama bugün sabah kapattım hava güneşli diye evim çok güneş alır ama akşam açarım tekrar