Senaaaaaaa Kızlar merhaba çocuk düşünüyoruz yumurtlama dönemim bu ayın 24 ü olarak gözüküyo ama 24 den önce hamile kalınabilir mi
Senaaaaaaa Bi de sağlıklı gebelik olabilmesi için illaki yumurtlama dönemini mi beklemek gerekiyor öncesinde olursa sorun oluyo mu