Nilgunsimsekk_1 Kızım 2 aylık uyutuyorum beşiğine koyuyorum veya beşiğinde sallaya sallaya uyutuyorum uykuya dalıyor beşiği bıraktığım anda uyanıyor ne yapacam ben sallanmaya alıştı sanırım
Jelibonsmom Nilgunsimsekk_1 Merhaba 🌞 muhtemelen dediğiniz gibi sallanmaya alışmıştır, sallamayı bırakınca uyanıyorsa çok uykusu gelmemiş olabilir, beşikten çokarıp biraz oyunla yormayı, tekrar uyutmayı denemenizi öneririm, benimki de öyleydi ☺️
Gulcanege Nilgunsimsekk_1 bir anda durdurma sallamayı. Bi dur bi salla iki dur bi salla üç dur bi salla gibi denesen belki ise yarar
Eslemdemr0308 Benim kızım da beşik durduğu an uyanıyordu artık bu durumdan çok bıkmıştım tuvalete bile gidemez hale gelmiştim sonunda beşik sallama aparatı aldım hayatımı kurtardı resmen beşik kendiliğinden sallarken ben yemek yapıp evi temizleye biliyorum kızım da uykusunu bölmemiş oluyor özellikle geceleri tam bir kurtarıcım kendiliğinden sallanırken ben de uyuyorum 🥰