Oğlum 27 günlük oldu. Pişiği hiç geçmiyor. Galiba pişiği acısından gaz sancısını unuttu.Molfix kullanıyoduk belki bez dedim sleepy vardı onu denedim o da geçirmedi 3 gündür babyturco deniyorum yine de azalmadı.Kantoron yağı,hametan,bepantol,travazol ,arko,yoğurt hepsini denedim geçmiyor.sağlık ocağına gittim hamazinc verdi.Yine azalma yok gittikçe kötü oluyor.Çok üzülüyorum.Poposunun derisi kanıyor çok kötü.3 yaşında kızım var onda hametan hemen geçiriyodu ama bu geçmiyor içim parçalanıyor.Islak mendilide bıraktım beyaz sabunla yıkıyorum hemencik.Bildiğiniz bişey varmı? Görseniz içiniz parçalanır çok fena