Merhaba 6 ay 16 günlük kızım var gecelerı kafasını gerıye atarak uyuyor sizce bu normal mı yani sürekli oyle degıl ama bazen yapıyor internette nörolojik falan yazıyor normalde kafasını dık tutabılıyor kucagıma aldıgımda falan ama uyurken kafasını arkaya cok gerıyor ve kafası cok terlıyor bazen kafasının terlemesı için tahlıl yaptırdık temız cıktı az kansızlık cıktı sadece