minikMarquez AAhsenn ben kullandım kabız oldu bebeğim aşırı zorlanıyordu kakasını yapmakta kullanmadım düzene girdi yerine başka bir marka kullanın doktorunuza danışın kabız yaptı açıkçası
MiraySahin Kabız diyemem ama kaka yaparken inanilmaz ıkınmaya başlamıştı, kıpkırmızı oluyordu cok zorlanıyordu. 2 gundur vermiyorum bugün hic zorlanmadan yaptı. Değiştircem ben de