Benimde oğlum 2 aylık hırıltı oluyor sanki burnu boğazı dolu gibi. Bu aylarda anne karnındaki sıvı hala vücutlarında olduğu için bu şekilde gözükebiliyor. Hastalıktan kastınız soğuk algınlığı ise durum farklı tabi. Malesef ilaç kullanamadıkları için bu şekilde çekiyorlar 😔