Bebek rotavirüs olur da günlerce haftalarda hastanede yatar ya da allah korusun daha kötü bişy olursa görürüm ben o eşini o zaman.. ne cahil insanlar var ya tek doz olması gerekseydi tek doz yapılırdı. Ne var yabi 700-800 lira para mı bu devirde. Gerekirse kendinden kısarsın sağlık bu üstelik bebek yani.. anlamıyorum ben bu insanları