Beraninannesii birebir aynısını yaşadık. Sağdığım, zamanı geçmek üzere olan sütleri veriyordum severek içiyordu biberonla. Birden ağzında gevelemeye başladı, yana atıyordu diliyle, ısırmaya calısıyordu. Şu an 5 ay 7 günlüğüz eskiye göre biraz daha düzelme var gibi ama çok acıktığı zamanlarda vermeye calısıyorum. O zaman reddetmiyor. Dr Browns kullanıyoruz biz, çok memnunum.
Yalnız biz emzikte de aynı şeyi yaşıyoruz. Önceden kısa da olsa tutuyordu emiyordu. Artık onu da yana alıp ısırmaya calısıyor. Emzikte de öyle mi bebeğiniz?