Tess07 hahahaha ben valla ben 😂😂😂 kitap okumak güzeldir, bir öğretmen olarak en çok desteklediğim konu. Fakat bence iyi bir ebeveyn olmak içten gelen bir şeydir. Bende hamileyken okudum gelişim psikolojisi dersi görmüş olmama rağmen panik oldum. Bunu nasıl aklımda tutcam, ya böyle mi oluyormuş, tamam bunu kesin uygulayayım vs vs kafam allak bullak. Sonra en son uyku eğitimi için bi kitap okuyup kendime ve çocuğa eziyet edince bıraktım bu işi. Okuyanlara saygı duyuyorum yanlış anlaşılmasın dediğim gibi mesleğim gereği en desteklediğim konu ama çocuk konusunda bana iyi gelmedi. Biraz büyüyünce kendim için okumaya devam edeceğim insallah ❤️