Gamze225 ben de devit 3 kullanıyorum ama bi sıkıntı olmadı. 2haftadan sonra gaz başlıyor ama normaldir. O marka değilse de mutlaka kullanın emin olmamakla birlikte bi yerden duydum sadece araştırmadım bıngıldağın erken kapanması D vitamini eksikliğinden kaynaklıymış. Çok, önemli yani.