Telefonum bozulduğu için uygulama ve açtığım sohbet silindi ama o süreçte bana güzel dua eden iyi kalpli sizler aklımdan çıkmadınz ve sizlere haber vermek istedim. En son nöbetler kesilince evde gittik bikac gün sonra tekrar nöbetler başladı, tekrar emar film tahlil herşey yapıldı. Epilepsi teşhisi kesin olarak konuldu ama buna sebep olan şeyi bulamadılar çünkü çok küçük olduğu için çıkmıyor sonuçlarda. Düzenli olarak 3 yıla kadar ilaçları kullancaz düzenli kontrolleri yapılacak, gözüm kulağım sürekli üzerinde çok zor bir süreçten geçtik kalbim ağzımda yaşıyorum. Büyüklerimiz al basmış diyo bilmiyorum aranızda duyan başına gelen var mı bide al ocağına gitmeyi düşünüyoruz. Hepinize güzel dualarınız tekrar çok teşekkür ederim. Evlatlarımız hasta olmasın ,olanlara da Rabb’im acil şifalar versin bizede versin inşallah Allah’a emanet olun 🌺🌺