Hala hastanedeyiz kusmamiz devam ediyor bu mamayi kullanan varmi bi kac yer okudum da kabiz yapiyo istah kapatiyo falan yazmis ? Zaten kaka 2 gunde bir yapmaya basladi biraz tedirgin oldum ama doktorumuzda bunu almamizi soyledi ?? Ek gida alan bebek degil nasil yedircem bilmiyorum 🤢🤢🤢🤢🤢