Tugcerdl oğlum 5.5 aylık, oyuncaklarıyla oynamayı çok seviyor. Çıngırak yada ses çıkaran oyuncaklarla. Yemek yapacağım zaman ya hamağına koyuyorum yada mama sandalyesine oturtuyorum. Oğlum dinlemeyi çok seviyor, kim konuşursa onu takip eder dinler. Yemek yaparken ona anlatıyorum, annecim şimdi salçayı kavurcam onu koycam falan filan 😂 bir işim olmadığında da genel de şarkı söylerim onunda çok hoşuna gider, yüz üstü yatırır önüne oyuncaklarını koyarım onlara uzanmaya çalışır oyun yapar. Birde cee oynarız ona da ayrı bayılır 😂 böyle böyle geçiyor günlerimiz işte