Bebeğim doymuyor :( 18 günlük sürekli mememde Emiyor yarım saat 40 dk emiyor memede uykuya dalıyor 10 dk sonra ağlayıp mızmızlanıyor aranıyor. 2 gündür nerdeyse sütüm azaldı. İlk günler çok fazlaydı ⅘ paket buzluğa atmıştım 60-80 ml gibi ölçüleriydi. Beni emdikten sonra buzluktaki sütümü veriyorum 85ml hala lıkır lıkır içiyor. Sütümü şu an sağdığımda 30cc çıkıyor sadece. Nasıl sütümü fazlalaştırıcam bebek emdikçe daha fazla süt olması gerekmez mi hem emziriyorum her gün yarım saat de sağıyorum lütfen bilgi verin ilk bebeğim yakın kimsem de yok ne yapıcam